تبریک
 
هیئت عاشقان حضرت زهرا-قم
شهادت مادرم زهرا افسانه نیست
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : یکی از بچه های هیئت

با سلام ببخشید از اینکه وبلاگ دیر به روز میشه.

تبریک به دو جهت (البته با تأخیر)

هم عید مبعث

 

 
 

هم مرگ ولیعهد عربستان که به درک واصل شد.

الحمد ل...

 



نظرات شما عزیزان:

همون هیئتی
ساعت15:19---6 تير 1391
سلام داداش گلم چطوری

یه حرفی مونده بود که نمیخواستم بگم اما مجبورم کردی

سخنرانهای عزیز شاید رو منبر از خیلی چیزها و عقایدشون دم نزنن ولی مطمعنا تو خونه هاشون و مجالس خونوادگیشون حرف دلشونو میزنن..........

من از اقوام سید حسنم حرفهاییرو شنیدم که فکر نمیکنم شما تا 10 سال دیگه هم بشنوی

چون اگه این حرفارو رو منبر بزنه تو هیچ هیئتی جاش نیست.........

درمورد آقای امجد.... من نگفتم شما آقای امجدونمیشناسی گفتم از اعتقاداتش خبر نداری و برای تحقیق در مورد اعتقادات یک نفر اینترنت جای مناسبی نیست و باید از علما و سخنرانهایی که تو هیئتتون میان سوال کنی....

داریم با حسین حسین پیر میشویم

سرخوش از این جوانیه از دست داده ایم

بازم میگم دوشنبه شبها تو هیئت دعام کن
پاسخ:محتاجیم به دعا ممنون میشم اسمتونو بدونم.


یه هیئتیه دیگه
ساعت21:58---1 تير 1391
سلام رفیق چطوری ؟

نمیخواد زیاد خودت رو اذیت کنی درباره ی اون سخنران مذکور به نظر من با آقای
پاسخ:سلام خوشحال میشم اسمتونو بدونم.


همون هیئتی
ساعت20:11---1 تير 1391
سلام داداش
اولا چرا پیام من رو نصفه گذاشتید > ترسیدید که ...
دوما اگر آقای امجد رو نمی شناسید حتما تحقیق بکنید که ایشون کی هستند و چه تفکراتی دارند و الان کجا هستند!

سوما یعنی چی که میگویید " امام زمان منتظر ولایی بودن سید حسنه " ؟؟

چهارما همونطور که گفتم منبری باید برای ولایت نفس بزنه!

پنجما این بزرگترین مشکله که توی قم کسانی بالای منبر میروند که به اندازهی سرسوزنی به ولایت اعتقاد ندارند !

من دوباره به شما تاکید میکنم که "" تحقیق کنید بعد پای منبر ایشون بشینید ""

ممنون پاسخ:سلام اولا پیام شما صفه شد مشکل از سرویس وبلاگه دوما آقای امجد رو شما میتونی با یک سرچ ساده بشناسی چون من هم اسمشونو سرچ کردو و شناختمشون سوم اینکه میگم ولایی بودن سید حسن شده معضل؟جامعه اینقدر مشکل داره شما گیر کردی به سید حسن چهارم بستگی داره شما ولایی بودن رو چی معنی کنی.بعضی منبریا هستن بالای منبر دم از آقا میزنن ولی تا پایین میان........ ولی بعضی دم از آقا نمیزنن یعنی چاپلوسی نمیکنن ولی وقتی پایین میان از آقا دفاع میکنن. من به شما قول میدم اگه سید رو نمیشناختم پای منبرش نمیرفتم ولی خوب میشناسمش.


همون هیئتی
ساعت20:10---1 تير 1391
سلام داداش
اولا چرا پیام من رو نصفه گذاشتید > ترسیدید که ...
دوما اگر آقای امجد رو نمی شناسید حتما تحقیق بکنید که ایشون کی هستند و چه تفکراتی دارند و الان کجا هستند!

سوما یعنی چی که میگویید " امام زمان منتظر ولایی بودن سید حسنه " ؟؟

چهارما همونطور که گفتم منبری باید برای ولایت نفس بزنه!

پنجما این بزرگترین مشکله که توی قم کسانی بالای منبر میروند که به اندازهی سرسوزنی به ولایت اعتقاد ندارند !

من دوباره به شما تاکید میکنم که "" تحقیق کنید بعد پای منبر ایشون بشینید ""

ممنون پاسخ:سلام اولا پیام شما صفه شد مشکل از سرویس وبلاگه دوما آقای امجد رو شما میتونی با یک سرچ ساده بشناسی چون من هم اسمشونو سرچ کردو و شناختمشون سوم اینکه میگم ولایی بودن سید حسن شده معضل؟جامعه اینقدر مشکل داره شما گیر کردی به سید حسن چهارم بستگی داره شما ولایی بودن رو چی معنی کنی.بعضی منبریا هستن بالای منبر دم از آقا میزنن ولی تا پایین میان........ ولی بعضی دم از آقا نمیزنن یعنی چاپلوسی نمیکنن ولی وقتی پایین میان از آقا دفاع میکنن. من به شما قول میدم اگه سید رو نمیشناختم پای منبرش نمیرفتم ولی خوب میشناسمش.


همون هیئتی
ساعت0:12---31 خرداد 1391
سلامی دوباره !!

برای رفع شک و تردیدتون توی ولایی نبودن سید حسن آقامیری همین بس که ایشون شاگرد آقای
پاسخ:سلام ممنون خواهشا نوکران حضرت زهرا را با افراد دیگه مقایسه نکنید. اینکه بروز نمیده منظور این بود که انسان ولایتی لازم نیست تو بوق و کرنا بکنه که من ولایتیم. من آقای امجد رو نمیشناسم ولی اسمشو زیاد شنیدم. همین حرفها باعث میشه که آقا امام زمان ظهور نکنه یعنی مشاکل جامعه حل شد فقط امام مهدی منتظر ولایتی بودن سید حسن موند. بهتره این حرفا رو تو این وبلاگ نزنید چون این وبلاگ متعلق به هیئت عاشقان بوده اگه خیلی دوست داری برید تو وبلاگ سید حسن و اونجا با خودش بحث کنید این هم آدرسش: http://www.furat.blogfa.com/


اسلام میرزایی
ساعت2:31---30 خرداد 1391
هیاتی که بخاطر عقد یه نفر تعطیل بشه بدرد نمیخوره
پاسخ:ای کاش من هم اسلام میرزایی بودم.
پاسخ:در ضمن سید سعید گفت تو هروقت وجود کردی اسم واقعیتو بنویسی اون موقع اظهار نظر کن در باره هیئت
تازه ما هیئتو تعطیل نکردیم که هم سخنرانی بود هم آل یاسین


اسلام میرزایی
ساعت2:30---30 خرداد 1391
هیاتی که بخاطر عقد یه نفر تعطیل بشه بدرد نمیخوره
پاسخ:ای کاش من هم اسلام میرزایی بودم.


behnam
ساعت13:26---29 خرداد 1391
سلام
عالیه
به منم سر بزن
لینک یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت عاشقان خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 547
بازدید کل : 327120
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 180
تعداد آنلاین : 1